Har savnet at blogge, sådan ordentligt. Ved det har været lidt sløjt på det sidste, men det har jeg jo også været og eksamensramt m.m. Og så blev jeg sommerferieramt og skulle ud at nyde friheden :)
Dårlige undskyldninger er der nok af.
Her er lidt billeder af den dejlige brunch jeg spiste, sammen med nogle af de allerdejligste piger i verden, i går på Kalaset i Nansensgade.
Jeg fik islatte, Grøntorvet (røræg med spændende sager, grillede grønsager, brød og smør) og blåbærpandekager. Mine veninder tog Mormor-brunchen (billede 4). Det hele var virkelig lækkert, pånær rørægget. Det havde den der søde bismag og underlige konsistens, der afslører at det er lavet på pasteuriserede æg og ikke den ægte varer. Øv, hvor er det dumt. Æg skal ud af en skal og ikke en dunk…
Mine pandekager var dog helt perfekte, så det kompenserer lidt for æggene. Pigerne var rigtig tilfredse med deres brunch og var ikke så gnavne over æggene som jeg, men deres var også camoufleret lidt bedre med bacon ;) Og så var deres oliventapenade i øvrigt helt fabelagtig.
Vi spiste og snakkede og grinte og græd, så længe siden vi havde set hinanden og så mange ting at fortælle. Blandt andet den allerbedste nyhed af alle: En var gravid :) Jeg bliver helt glad og meget rørt, bare jeg tænker på det.
Nu er jeg i sommerhus for være sammen med min familie og ladde lidt op inden jeg skal arbejde i morgen og så på Roskilde onsdag.
Outfitpost kommer senere…
So long :D
Had a really good brunch with some divine blueberry pancakes with my girlsfriends at Kalaset in Nansensgade yesterday…
-
Emily Salomon De er SÅ gode! Eller det var de i al tilfælde sidst jeg var der, ..
-
Malin Undeland Uhm - fik endelig prøve Kalasets brunch sidst weekend, og det var vel værdt ventetiden! ..
Lige en lille praktisk update. Skal nok komme med mere spændende indlæg senere eller i morgen, men har haft alt for travlt med at nyde livet ude i den virkelige verden ;)
Konkurrencen om tasken sluttede i går og jeg trækker en vinder i løbet af de næste par dage (inden jeg tager på Roskilde onsdag, promise). Tusind tak for jeres mange svar og ikke mindst de søde kommentarer I også skrev i jeres mails! Det betyder alverden for mig og jeg synes det er helt fantastisk når så mange af jer har lyst til at fortælle, hvorfor I synes det er hyggeligt at læse med her :D
Mht. linklisten er den nu at finde nederst ude i højre side. En del af jer linker dog ikke til mig, så dem har jeg fjernet igen…
Har du skrevet at du gerne ville på, men har jeg overset dig, så skriv lige igen herunder.
Skal nok opdatere den med jævne mellemrum, så kom du ikke med i denne omgang, kommer der en ny chance.
Og hvor er det fedt med alle de links, synes det er så skægt at kigge med hos jer og opdage blogs jeg endnu ikke kendte. Tak for jeres links :)
TILFØJELSE:
Dette var ikke endnu en opfordring til at komme med links, sorry. Det er lidt af et arbejde at lave en linkliste, tjekke blogs osv. så kan desværre ikke opdatere den løbende. Det ville jeg selvfølgelig meget gerne, men kan dårligt nå at opdatere selve bloggen og svare på kommentarer som det er for tiden, så må desværre begynde at prioritere… Det jeg ville i denne omgang, var blot at sige tak for de links jeg har fået og at der nok skal komme endnu en runde, for dem der ikke nåede det denne gang ;)
-
Jubiii - nu er jeg på :)Håber du nyder Roskilde!Krams ..
-
Jamen søde Malsen du har intet misforstået. Ved simpelthen ikke hvor dit link er blevet ..
New nude clothes mostly from H&M + a slip from danish department store Magasin. I like more or less buying outfits and enjoy how I can mix and match these or use all of them together for a layered effect. Just need a pair of nude heels now :)
-
Anna - hehe, ja man får lidt 'spidse' bryster...Emma Sille - H&M i Galleri KLouise ..
-
Hej Emily,Vil bare lige give mit besyv med i denne debat, omkring det at kalde ..


-
Anna - tusind tak ;) ..
-
Love love love! Vildt fint outfit, og dit hår sidder rigtig flot :)/Annahttp://infashionwetrustblog.blogspot.com ..
-
Tak:0) Den må jeg prøve næste gang! Ser virkelig godt ud. ..
-
Lisbeth - Jep, det er den der hedder Amalienboksen. Vi bestilte to til fire pers ..

Min mor har så mange smukke blomster oppe i sommerhuset. Der er helt magisk med potter og bede og afskårne blomster.
Blomster er i øvrigt et rigtig godt sted at starte hvis man gerne vil blive bedre til at fotografere og vil begynde at lege med manuelle indstillinger på sit kamera.
Rigtig god Sankt Hans aften allesammen :)
Some of the pretty flowers at my mom’s house…
-
ihhh, jeg elsker bare lupiner og nelliker. Smukke blomster og smukke billeder du har taget.Knus ..
-
i love lupines, we grew up with them in our backyard. they are so beautiful, ..
Lånte denne bog af min mor og glæder mig helt vildt til at prøve nogle af opskrifterne. Især de der cupcakes med flødebolletop, hvor blæret er det ikke?
I dag står den på sidste forberedelser inden min eksamen i morgen og så skal jeg til min mors fødselsdag i aften. Happy b-day mommy!
Er desværre blevet lidt småsyg, slet ikke optimalt, men det har bare at gå væk i løbet af et par timer…
Just borrowed this cute cookbook from my mom, unfortunately it’s only out in danish and swedish, but if I try some of the recipes I promise to bring them here :)
-
Tak og jeg skal da give det et forsøg :) ..
-
Jeg tager hatten af for dig, hvis du kan lave dem så smukke som på ..



















































